btt kids cup + btt vilanova


dissabte 12 de maig vaig portar al meu nebot a la seva primera btt,era en un circuuit tancat d'un km aprox.cada categoria feia les voltes que li corresponien,benjamins 1,alevins 3,infantils 5 i cadets 8...era quasi tot corriol estaba força bè....doncs bè, el tio va quedar primer,categoria benjamí i al segón li va treure quasi 1 minut...la gent va quedar bastant parada,hi havia un controlador de la cursa que anava amb bici al davant i em va dir que en alguns moments tenia que apretar per que el nen l'enganxaba....jajajajaj!!!.quin nanun! ja comença a sac!!!jajaja s'en va emportar cap a casa una copa quasi mes gran que ell!!!......amb lo meu seré mès breu....ei sergi,no gaire ben senyalitzat el circuit,pero va estar bè...la meva nota un 7...no em va agradar gaire el circuit,muy arido!!!.la meitat d'ell era el que varem fer a la duatló.bueno doncs lo dixo...vaig quedar 20è de 200 participants i 7è de la meva categoria(c),per 3 minutets no vaig quedar almenys tercer...llàstima....otra vez será: 32km 400m ,temps 1h39 vel mitja 19'5kph,apa salutttt!!!!

1 comentario:

Motoret dijo...

Ja veig que la familia ho porta a la sang!! Apunta fort el nebodet!!
Me n'alegro que t'hagis passat al català, hem de fer país!!!
Ens veiem a Vilallonga?