entrenaments de la setmana

aquesta setmana no he fet gaires sortides.

dimarts: circuit de l'esquiador ,amb el Jordi Escudé.1'54

dijous: sortida amb bel Kenneth una estoneta al migdia,va fer el seu estreno de la nova DITEC,una makina molt maca i es veu molt batallera,fijo que li treurá el suc!!!


acabo amb molèsties al genoll que ja fa dies que arrosego.

a la tarda vam anar el Juanito i jo a fer-nos un massatge al fisio(Alberto). li comento el que em passa ,i em diu que tinc un tendó del quadricep inflamat,me'l fica a lloc o no se que cony em fa que veig les estrelles!!! total , que m'ha dit que em fiqui gel i pomada per que em baixi l'inflamació.

després em va fer el massatge corresponent.mai me'n havia fet cap...deu ni do allá on m m'apretaba em feia mal!!!

pero molt be,ara a veure quins resultats em dona de cara a diumenge.

dissabte: espero sotir una estoneta per carretera, a ritme suau,a veure com va el genoll.

i diumenge a ver que pasa!!! m'han dit que vindrá finalment el llibert mill,guillem muñoz,marga fullana etc etc de patas negra!!! mare meva ,ni que fos la copa del mon!!!
salut!!!

No hay comentarios: