btt vall del corb

com cada any com es habitual,no m'agrada perdre'm aquesta btt. no nomès per que es aqui a la vora de casa si no per que cada any aquesta gent es curra mès els circuits i corriols,a mès es una de les mes dures que faig en tot l'any,i això em motiva encara mès a ferla.aquest any han arribat a la xifra de uns 480 inscrits,casi na!!! sobretot si estem parlant d'un poblet que deu tindre uns 130 habitants,pero amb la tònica del seu famos balneari..... ...eren les 6:45 am quan em vaig llevar,vaig esmorçar cereals amb llet a punta pala(hidratos a saco!!!) vaig preparar la resta de coses que em faltaven i vaig tirar cap a la plaça catalunya amb la bike. allì m'esperaba el jordi vallès 7:30(el makina del poble!!!) d'allì varem sortir direcció vallfogona,crec que uns 15km,tot per carretera,aixì ja arrivabem escalfats,l'unic tram de pujada es de santa coloma a rauric que deu haber-hi un 5% de desnivell en 1 km aprox. (el demès ,tot planer amb tendència a baixar fins arribar a vallfogona).allì dalt de rauric,ja trobo que ens piten al darrere amb un cotxe. eren el kenneth i el jordi espinal ,caxondeo total! em deien que em canses bastant aixì no els apretaba!!!! jajaja jo els hi deia que giressin cua que no començaba la curs fins a les 10 jajaja ...el vallès m'ho va preguntar i tot si era a les 10,no sabia que anavem fent conya...bueno! arribada a vallfogona,recollim els dorsals i ens trovem al marçal que acababa d'arribar. tambè varem trobar al manel....bueno pos.... ja era casi l'hora faltaven 20 minutets i ja varem començar a tirar cap a la sortida,ja sabeu el lema,marica l'ultim! .allà estaba el martinez tambè i anavem comentant les edicions anteriors de la btt...tambè amb un paio d'una scott scale molt maca!!!el marçal ja es va acomiadar de mi abans de començar ,ja veia que sortiria a totes.jajajaj quin paio, genial marçal...bueno pues.....petardazo i sortida! vaig sortir al final uns 6 metres al darrere dels primers,sort que deseguida era pujada i vaig començar a avançar gent entre el camí i el marge d'aquest. la meva sorpresa es que em planto dels 5 primers,(els primers eren el blasco de òdena cicles anoia i un del freebike col.lega del kenneth,que el tio va sense plat petit,imagineuvos les cames d'aquest paio!!!)sgueix pujant i em passa el de la scott i em diu- vinga vinga que anem bè- .ell si que anaba bè! em vaig enganxar al seu cul i varem tirar tots 2 cap amunt.arrivem al cim i comença a planejar el terreny fins a guimerá,que wapo!!! anavem en grup al rebuf tots,em recorbaba les duatlons. passem pel mig de guimerá ,que maco! carrerons estrets i tothom fent fotos!!! sortim de guimerá i tot pista planera,no m'ho creia havien passat 5 km i encara estaba aguantant el ritme dels primers que anaven a uns 50 m. tornem a vallfogona(bucle) 1 er avituallament,km 9 aprox.i ja comença el que es la cursa de debò .1 repechó wapo d'uns 300 m de desnivell de un 16% ma o meno...trialera planejant molt maca,allà m'empasso un arbre amb la mà,quin mal!... arrivem a una mini trialera de baixada,i em trobo la sorpresa del dia,enganxo als primers per que els tios s'abaixen de la bici en les trialares!!!! vaig flipar sergi!!! em feien nosa!!! això si ,otro gallo cantó quan van tornar a agafar pista amunt,allà ja varen tirar fort un altre vegada i els vaig tornar a perdre un mica. despres ja vaig perdre la noció de les distancies per que pel mig del bosc no veia als primers.nomès se que varem anar junts fins al km 15 + ò -.jo deuria anar dels 8 o 10 primers. quina duresa deu meu!!! pero vaig poder mantindre la posició. lo fotut era que no et podies aixecar de la bici i pedalar ,em lliscaba molt la roda ,molt pedregós,tenies que anar amb el cul ben apretat al sillín i cap amunt....2 avituallament,passo d'ell tambè ja jajaj..i això que em moria de ganes de fotre un glop d'aigua fresqueta!!!... jus desprès -un altre trialaera!!!- jo cridaba flipat!!! la gent pensaria que estic sonat. pero ja sabeu que les trialeres de vallfogona son la canya!!!... pero llàstima trobar gent pel mig que et freni jajajajajajaja(com sempre).tornada a camí i ja direcció a segura ,sort que ja sabia el que m'esperaba. vinga pujar i pujar i pujar.quina pujada la de segura!!! poques n'hia aixì de dures.... arrivo a segura km 27'5 .allà podies escollir entre el circuit llarg de 46'5 o el curt de 31'5,vaig agafar el curt,em fiquen una etiqueta al dorsal i em diu una noia- viga vinga que ja hi ets ,vas 2on- ...ups!!! vai començar a tirar avall com podia,em començaven a agafar rampes als bessons!!! no m'ho podia creure !!! pero bueno en part si per que aquest terreny es molt trenca cames i ultimament nomès sortia amb bici de carretera...falta de entreno!!! bueno pues ...lo mès maco sempre es l'arrivada.amb aquesta trialera de baixada tant tècnica i pedregosa i la part finall de la baixada per les escales de l'esglesia!!! autèntica!!! vaig baixar com un boig,ara cada descens que faig em recorda a vallnord i no tens rès al cap!!! jajajajja....allà ja m'esperaven la dona mare i nebot.... no m'enrotllo mès nomès dir que aquesta btt cada any m'agrada mès ,diuen que la llarga encara era mès maca....bueno l'any que ve si tot va bè. ja estan les classificacions a la web www.bttvalldelcorb.cat