pròxims events




bon dia! com algú potser ja sap aquest 1 de juliol comencen les btt anbaso,una serie de proves molt maques m'ha dit el company jorge terrones,que per cert ,ahir me'l vaig creuar per la carretera de montbui quan baixavem el vallès i jodesde sta coloma, ell pujaba sol direcció la llacuna. desitjo que li vagi tot molt bè la quebrantahuesos,de fet sempre li va molt bè,te un palmarés molt bo.bueno ...a lo que iba...en aquestes curses (anbaso)ja hi ha nivell del que anomeno jo "pata negra"si mes no ,un motiu mès encara per anar i disputarles.si tot va bè i no es complica res m'agradaria disputarles totes.l'any passat va guanyar aquesta xallenge l'isaac riera,un company del terrones,aquest si que te un palmarés que treu el singlot,el vaig conèixer fa 1 mes quan em va vendre l' orbea de carretera i varem fer una sortideta(jorge,isaac,juanito i un servidor)...dit això...espero i m'agradaria que ens trovem en alguna d'aquestes curses....salut i mes salut...que sense salut no hia antreno ni hi ha rès!!!apali!!!! www.anbaso.cat

1 comentario:

Motoret dijo...

Ei!!!! estàs agafant ritme i tècnica en el tema del BLOg, felicitats.

Ja ho veus, és com tot, és qüestió d'entrenament!!