duatló de les piles








dissabte vam anar l'escudé i jo , a disputar una duatló de festa major a les piles. un poblet molt maco! a uns 5 km de sta coloma. les distàncies eren de 8'5 de btt i 4 km de circuit a peu. vam decidir quedar a 2 quarts de 9 per anar per camins en bici desde sta coloma fins allà. arrivem en mitja horeta na fent ,amb hòstia meva inclosa!!!jajajaj caigudes tontes de bon matì. arrivem i vaig a buscar al juanito a casa seva....vinga trucar i trucar i el tio que no s'aixecava!!! ...normal, festa major . al cap d'una estona treu el cap per preguntarme quina hora es.... quin tio!!! s'havia anat a dormir a les 6 i algo del mati...la sortida es retrassa una mica. hi havia molta gent de santa coloma . les 2 filles del vallès ,manel,joan rosich,david(nebodet) etc... sortida amb forta pujada per dins el poble. sorto normal,pero ja tinc al juanito apretant-me al cul....decideixo apretar mès.sortim del poble a trovar la pista. vaig a tot el que puc i el juanito segueix enganxat al meu cul. al cap de 2 km de cursa ja em passa,posició que no canviaria en tot el tram. va super fort, i de resaca!!! miro de controlar que no se m'escapi, i mes o menys ho aconsegueixo. el tio va molt fort i baixa molt bè ara que ja s'ha fotut una forquilla com deu mana. desprès d'una forta baixada i otro tanto de pujada,arrivem a una trialera curta pero molt maca. allà se m'enganxa la cadena no se a on , i no puc pedalar!!! baixo pinyons i finalment es fica tot a puesto. no se que em va passar.arrivem al riu. el creuo per anar a petar a la carretera de viure. al creuar-lo ,desprès s'ha de pujar una pujadeta corta pero de molinillo!!! puc pujarla bè! al juanito li llisca la roda i a d'acabar pujant-la a peu. em retrovo amb ell a la carretera de biure, li foto cop al cul i li dic que anem a un ritme molt alt... passem biure i tornem a agafar una pista planera. collons!! com tira!!! no puc atrapar-lo!!! altre baixada forta ,tornem a creuar la carretera i anem per la vora del riu per un corriol. arrivem a la carretereta que va a les piles desde pontils. 1'5 km de carretera plana però va pujant de desnivell, anem a un ritme de 22 kph girem a la dreta a trovar un camì .el juanito m'anima i em diu que apreti mès. serà cabron!!! ja no podia mès jo... forta pujada . arrivem a dalt de tot i desprès tot planer... arrivem a les piles pel camì dels horts. es un corriolet molt estret. 1er juanito i jo al darrere.(temps de bici 27' a una mitja de 18 i pico per hora). la mare i cunyada animant i fent fotos. transició ràpida. surto primer per fer la pujada forta del circuit de bici. a dalt de tot ja m'atrapa el juanito. anem xerrant mentre corrrem, fem treba i diem de anar suau una estona per recuperar una mica.al cap de 5 minuts ja li dic que si es trova bè que apreti, que jo ja miraria de fer el que poguès. canvia el ritme una mica ,el puc anar seguint però te molt mès fondo i aguante que jo. arrivem a la trialera. fins allà era el mateix circuit que en bici,avituallament liquid, i seguim per la pista.joder !!! a tots els controls l'animaven molt!!! clar,corrent a casa!!!..bueno, a mi tambè m'animàven,però no tant...jajajajajajaj!!!!! vec que el juanito ja em treu uns 100 metres. arrivo a la carrretereta de pontils que va cap a les piles.una mica de pujada i desprès em quedava 1'5 corrent per pista asfaltada bastant plana.tinc bones sensacions i aprofito per canviar el ritme. puc mantindre'l i puc veure com escurço distàncies amb el juanito. però es massa tard.... finalment arrivo!!! crec que el juanito m'ha tret un minutet. ens retrovem i felicitem amb una abraçada....que cabrón!!! havent xumat tota la nit i dormit 3h el tio va donar una bona lliçó de esforç i capacitat de patiment que tè .... enhorabona per ell!!! s'ho mereix ,per que a part de ser bon esportista ,es super bon tio!!!.... al acabar de còrrer ,va coincidir que arrivaba el david en btt. vaig decidir acompanyar-lo fent el circuit a peu. em vaig sentir molt orgullós per ell. va fer quasi tot el circuit corrent, en algun tram caminàvem,es normal pobret. la gent l'animava molt. el va acabar el circuit cosa que hi havia gent de la meva edat que no va poder acabar. l'ùnic premi que va tindre va ser l'entrepà de pernil de l'arrivada. però no significa rès això, per mi ja es mès campió que tots per haver fet tot el circuit... li esperen molts triomfs si segueix aixì, de moment amb ell tant li fa guanyar o no, lo important es que disfruta fent les curses...al tornar cap a casa va voler fer-ho amb tots nosaltres per carretera... clasificació general 3er jordi escudé, 2on un servidor i 1er JUANITO... en fèmines les 2 primeres van ser les filles del jordi vallès i de nens no ho se . se que eren de uns 12 anyets o aixì.... rès mes.... un dia molt maco que vam acabar de rematar a la nit amb el juanito i la seva colla ...ballant amb el grup DE NOCHE un grup molt bò que fà versions de cançons memorables d' abans i ara.... cervessa ballar fins a les 6' i ,una bona botifarra i a dormir la mona!!! salut

No hay comentarios: