senyor anonim

hola atothom,acabo d'arivar de vacances i al obrir el blog m'he trobat uns comentaris d'un tal " anonim" o sea ,que no vol donar la cara,ficant que en marius i jo erem uns fills de p... etc etc...per haver disputat les duatlons de la secuita i pallaresos en una categoria que no ens pertocaba. vaja tela!!!! hi ha gent que controla mès que hisenda...el paio ,es veu que m'ha fotut un seguiment a fondo on line per veure l'edat que tenia jo,....deu estar una mica sonat aquest paio.jo no ficaria mai una copa a la meva postada savent que he enganyat a l'organització amb la meva edat. si no des d'aqui li vull dir-li a aquest paio que a niltravel te el telèfon de l'organitzador i allí pot reclamar el que ell vulgui. a mès jo estic federat i tinc sempre la mala costum de ensenyar el carnet i allì surt la data de naixement...des d'aqui vull dirli a aquest impresentable ,que abans de fer cap comentari que pugui ofendre a ningú ;s'informi bè del tema de categories i edats compreses en aquestes,per que es veu que no en tè ni idea. diu que màrius i jo som èlits i que hem enganyat a l'organització ...mama mia!!!! que jo coli com a elit vale....però en màrius ja tè 37 tacos!!!....en fi.....que hi farem......ja tinc crìtics al meu blog. però sense criteri ni coneixement.jo vull crìtics que m'aconsellin i corretgueixin si m'equivoco i no purria que nomès sap insultar. per ùltim.... donar l'henorabona a en màrius per la seva 7ª posició general i 2 on de categoria en l'anbaso d'aguilar de segarra,es una prova dura amb gent molt preparada,properament faré la crònica. salutacions a tots

1 comentario:

Motoret dijo...

Ep!! Quin mal rotllo no? no pateixis el món és ple d'envejosos que embruten el món de l'esport!! No li fagis ni cas, i continua amb el Blog, ànims!!