Xavi Llobet, profesor de excepción.

gracias a los esfuerzos de Oscar Izquierdoy a la predisposición del susodicho.

este sábado por la mañana, en las instalaciones del estadio, nos visitó el Xavi Llobet. ofreció una clase magistral de triatlón, durante casi 2 horas , sobre alimentación, calentamiento, transiciones etc,nos hizo bastante incapié sobretodo en el tema bicicleta.

No hace falta hablar del currículum del Xavi, es espectacular, y aún sigue dando guerra a los jóvenes talentos que van saliendo.



para terminar, hicimos una pequeña vuelta de unos 35 km (clase práctica), donde el Xavi nos dió una serie de consejos básicos y practicos.




en total nos reunimos casi veinte componentes de la sección, todo un éxito. esperemos que pronto podamos volver a repeterirlo.

post: David Aragon.

3 comentarios:

Marta dijo...

Com us ho munteu no? haurem de dir-li a algun pro que ens vingui a visitar!!!!

I les duatlons, com van?

DAVID ARAGON dijo...

la foto de capçalera és guapíssima. On és ? i la bici no és la teva oi ?

marcelo dijo...

ei Marta! aquest Òscar que te contactes per tot arreu. a veure si es veritat i un dia podem fer que algú ens vingui a donar una classe amb sortida inclosa!

aquest diumenge tenia duatló ,però es va ajornar per la nevada.era tard per sortir amb vosaltres ,aixì que vaig anar a Cabra del camp,feien una btt a les 10 (per la marató de tv3)

David,es a Cabo de Gata(Almería) la bici es la meva,per arrivar allà hi havia un mini port de un parell de km que el vaig tindre que pujar fent eses.XD!