cursa de muntanya i caminada popular d'igualada

diumenge vam anar el juanito i jo a disputar la cursa de muntanya d'igualada de 17'5 km. el dia abans havia plogut i segur que trobariam fang corrent en mes d'un tram.arrivem a igualada sobre les 8'40 del matí,i veiem com sortien els que feien la caminada i marxa,per allí hi havia l'esdé amb el moreno que anaven caminant. recollim dorsals i anem a escalfar una mica. per allá ens trovem al jordi vallès manel ,rosich.ricard...etc. ens fiquem a la primera fila.semblava que ningú volia ficar-se al davant,pistola enlaire i.....patam!!!donen la sortida...es surt a un ritme bastant alt,almenys per mi.vaig amb el grgup del devant però poc a poc tinc que anar baixant el ritme per que si no no hay quien lo aguante!!! em passa el juanito abans d'entrar al rec. anem corrent per la vora del riu 1 km aprox. tot pla. de seguida ja comencem a pujar el primer repechón i allà em passa el rosich,al poc em passa el vallès...i mentrestant veig que el juanito ja em treu 1 minut aixì a ull!!! mare meva com anava!!! i això que no portavem ni 3 km. comencem a pujar per la carena que ens portaria fins a montbui. al començament es molt dura,tinc que pujarla xini xano. estaba ofegat!!! allà em passa un...i ja tenia al manel al darrere. seguim pel corriol de la carena. es molt maco pero trencador arrivem a montbui per la part alta.1er avituallament liquid. hem de baixar a la part baixa del poble,allà el manel em passa . ell baixa molt bè i jo començo a notar el mal de englonal un altre vegada. em tinc que retindre molt a la baixada,creuem la carretera,baixem fins la font del bufó i comencem a pujar a mà esquerra direcció la tossa,serien uns 5 km de pujada amb poca treba de camì pla. arribo al tallafoc de la tossa,increible!!! vaig pujant al trote però arribo a un punt que no puc mès i decideixo caminar ajudantme amb les mans als genolls,la veritat es que avançaba mes aixi i em cansaba menys. sembla que no s'hagi d'acabar mai ,arribo a dalt i passo pel mirador...que ve ara tocaba una mica de pla . arribo al parc de la tossa i allì estaba la dona fent fotos i animant
aqui ja se'm nota una mica l'esforç de la pujada corrent amb la cadera baixa...bueno ...arrivem al castell de la tossa on hi ha el segón avituallament de liquid i fruits secs,de passadeta un aigua i avall. alli em trovo amb l'escudé i li tiro aigua pel cap jajajajajjaja!!!! baixem per una baixada molt tècnica de pedres. allà enxampo al manel i agafo bon ritme al ser terreny pla. arrivem a una trialera que aquesta en bici es molt wapa de fer ,però corrent no em mola baixar rapid. m'enxufo una miqueta i emcomença la punxada de nou!!! quina merda!!! tinc que baixar amb la mà apretantme a l'abdomen i se'm calma bastant. pateixo bastant i el manel i un altre que anaba amb ell se m'escapen de mica en mica....arrivem a una part mes plana i puc correr sense tindre que apretarme amb la ma,les parts planes i de pujada es veu que no em repercuteix gaire en aquesta lessió.toca fer molta pista de baixada amb poca pendent,es aqui on aprofita molta gent a apretar mes. jo com no podia decideixo marcarme un ritme.veig que baixa com un llampec el jose grados. m'atrapa i em passa ,canvio el ritme i m'enganxo al seu cul,pero mica en mica se m'escapa. arrivem al torrent de la bruixa i toca pujar una mica abans de l'arribada. allà començo a donar tot el que puc,pò el ljose tambè apreta. abans de l'arrivada em trobo al salva amb la sevqa filla que estan arrivant de fer la marxa(era el meu profe de gimnàsia a e.g.b.). i m'anima molt. recta d'arribada i el senyor del darrere em comença a apretar,dic senyor per que te molt merit l'esforç que estaba fent ,deuria tindre uns 40 y pico llargs per no dir 50!!! qui poguès estar aixì a la seva edat! a la recta abans de l'arribada anem a tope. jo crec que respiraba per les orelles tambè per tal d'accelerar el rirtme.
arriva el manel i de fons ja entraba el jose grados.

aqui el jose i jo de fons.

i aqui el menda !!!!!...al final he arrivat amb l'objectiu complert. he fet el 26è 1h29'57 .segons el meu crono. 2 minutets menys que l'any passat ,amb la contra del mal i de que el circuit d' aquest any era mes llarg que l'any passat.uns 18'300 (800 MTS+) quan passavem per l'arribada de l'any passat portaba 1'27...no es un bon temps però crec que puc estar content!!!. les classificacions no les tinc encara un pic les tingui les penjaré. nomès se que el makina del juanito va fer 9è amb un temps d' 1'22min.

destacar també la 3ª posició del jordi vallès com a veterà
i com no de la Mar Mullerat 3ª veterana

4 comentarios:

SGI dijo...

Ei Marcelo!
Molt bé... millorar el temps de l'any passat sempre és un èxit!
Ara a recuperar i a veure si les molesties se'n van!
Una abraçada!

Motoret dijo...

Molt bé, Marcelo, molt bé, 1h29min en 17,5 km, està molt bé.
Si haguessis d'escollir entre correr muntanya o btt que escolliries?
Em sembla que ho tinc clar, però a veure què dius tu, i a veure què diu la gent que segueix el teu blog. ok??

Marcelo dijo...

ei sergi!!! ahir vaig anar al metge per 2ª vegada desde que em fa mal i per fi em van fer cas. tinc una hernia englonal i ja fa mesos que l'arrosego,el que passa es que en bici i corrent normal no se'm manifestaba ... ara a esperar que m'operin... a veure quin temps tarden...JORDI sen's dubte m'agrada mès la btt però crec que el correr m'ha donat mès nivell en btt que quan no corria,lo mes fort es que normalment quedo en millor posició corrent que no pas en btt i això que no surto molt a correr...en fì,ara toca una mica de calma fins la XM que suposo que disputaré però me la pendré amb molta calma.

Motoret dijo...

Jo en canvi, de moment disfruto més corrent per muntanya, no sé, però em sento més en contacte amb la natura, més independent, més lliure (és difícil d'explicar)