crònica duatló XM QUERALBS dissabte 1ª part

divendres 19 vam anar cap a ribes de freser. en 2'15 ens vam plantar allí.
per dormir vam llogar un bungalow en el camping vall de ribes.ens preparem el sopar i tot seguit anem a veure al tusquella,ricard,ramón segura i el parés,que estaven allí per veure al tusquella que está currant per allí dalt.

anem tots a pendre algo a un bar-taverna on hi havia mes fum que aire respirable...allá tenies que dir: -molesto si no fumo?-.pel demés tot molt bé. el tusquella ja portaba un pet com un cistell i vam riure bastant.

anem a dormir cap a la 1 i algo. jal dia següent decidim no anar a veure la sortida dels veterans i fèmines per poder anar acomprar menjar i 4 coses que ens faltaven.tot just aquell dia feien mercat al poble de ribes.

un pic hem fet les compres decidim pujar cap a dalt a veure l'arribada de la cursa de dissabte.
allá ens trovem a l'albert balcells (avui llògic que no podia competir)mes amunt trobo al pere gabarró i al miguel,company del cai i de uec anoia.

arribada de'n jose rios

podem veure tot just quan arriven els primers classificats,la neus pacerisas al arribar ens explica el que ens trobarem allí dalt i quina roba portar per al dia següent.
gràcies al que ens a dit ja començo a decidir el que portaré de roba.

al cap d'una estona arriba el jose rios!!!

també em diu al arribar que les mitjes llargues no li han sobrat pas rès.

a la poca estona d'arribar en jose,arriba el jordi moreno.

no l'esperaba allí dalt!!! ell es mes de carretera!!! peró em diu que al no haver-hi trialeres ja li estaba bè vindre.
ja al baixar em trobo al JORDI BABRA!!!.me'l vaig tindre que mirar bastant per poder-lo coneixer,amb aquelles ulleres i look que portaba!!!
anem xerrant una estoneta fins arribar al cotxe.
anem a preparar el dinar.tocaba llom adobat arrós i amanida.
tot seguit fem una migdiada fins a les 5 de la tarda!!! .
ens aixequem i anem cap a l'alberg a buscar els dorsals.arrivem i encara estan montant el tinglado.
decidim anar en cotxe cap a fontalba i veure la pista de pujada.pujant em trobo de passada al sergi que baixaba caminant amb la llìbia.
arrivem a dalt i ens fem 4 fotos.

tornem a baixar i al arribar a l'alberg ja estaven repartint els dorsals i bossa de record.recollim tot.però quina casualitat...com sempre mai tenen tales petites d'armilla i ens donen una que sembla un sac de dormir. en fi ...que hi farem.
baixem al poble de ribes ,per que m'he deixat els guants llargs a casa i toca el que toca. de compres!!! anem a una botiga que hi ha a l'entrada i em pillo uns guants.
tot seguit anem cap al bungalow a preperar el sopar. tocaven macarrons!!!! mmmmmmmm!!! que bons!!!

ja ben tips ,decidim obrir la bossa que ens havien donat a l'alberg...per allá dins hi havia una tranparència molt friki...jajajajajj!!!! ja no saben ni que ficar a les bosses...buen ,si . ens fiquen el que ells no volen!!!

preparem les bicis i la roba per al dia següent,ens dutxem i a les 11 cap a la piltra. tots ja dormien i jo a les dotze i pico encara estaba donant tombs pel llit...quins nervisssss!!! ji ji ji!!!...