entrenaments de la setmana

dilluns: runing 45' a ritme normal

dimarts: entrenament amb peses

dimecres: cruiximents del dia abans! ...no vaig fer res

dijous: sortida de bicisàdics direcció a segura vam fer 2 pujades a segura amb les
seves corresponents baixades per les trialeres . vaig fer una que no havia fet mai, era del circuit llarg de la btt de vallfogona,que wapa!!!. uns 40 km vm 16kph

divendres : sortida a CABRILS pel circuit de la duatló crec que uns 27 km ...

dissabte: sortida amb el sergi cap a sant miquel,vam pujar per la part mes dura,i vam baixar per una trialera imposible de baixar...bici a coll molt estona,quan vaig arribar a baix i vaig veure er on haviem baixat...mare meva...un dia d'aquestos em mata el sergi!!! arrivem a vallespinosa i agafem la pista cap a pontils i desprès cap a santa... uns 30 km v/m 13 kph

No hay comentarios: