4ª cursa de sta margarida de montbui

sortida
bucle km2
en jose quan em passa
arribada,amb estelada inclosa
dissabte 22 es va disputar la 4ª cursa a peu de la festa major de montbui(CASC URBÀ),la prova era de 10 km,dos primers km de circuit urbà,i desprès ens enfilavem cap a la mutanya de la tossa,i desprès descens fins arrivar a montbui(CASC ANTIC)en principi no la volia disputar perque ultimament no he entrenat corrent,però volia veure si havia fet progresos respecte l'any passat. el temps de l'any passat va ser de 45'15. vaig veure allà a varis coneguts com en jose grados, abdelah i el suri. ewscalfament i estiraments de 30 min aprox. i anem cap a la sortida. pistoletazo i palante! ...la carrera va sortir bastant tranquila ,jo anaba a ritme de de 4' el km +ò-,donem el tom pel barri i es fa el bucle que passa per la sortida km 2,comença l'ascens cap a la tossa ens esperaven uns 6 km de pujada alguna d'elles amb fort desnivell,km 3 primer avituallament,em tiro l'aigua pel damunt i palante...vaig bastant bè sense forçar la maquina km 4 a 15',no feia molta calor pero si xafogor...segueixo i passo a en jose grados,l'animo i segueixo endevant.un company del c.a.i. anava amb la seva vespa pels camins animant a tots els del club,quin paio! anaven bè els ànims ,pero no eren compatibles amb el fum que sortia de la moto! km 5 una pujada molt forta decideixo allì canviar el ritme una mica i passo a un parell de persones...km6 segòn avituallament,passo d'ell, comença a planejar una mica el terreny,i ve un altre ascens km 7.8 + ò -allì dalt comença el descens 1'5 km de baixada començo a allargar el pas i....catacrack!!!! comença a fotre'm la punxada un altre vegada ,es a la part baixa del abdominal, això em va sortir a la ultima duatló que vaig fer a st joan de les abadeses,fa uns 4 mesos,vaig decidir fer repòs de correr,però vec que m'ha tornat a sortir el mal.segueixo baixant bastant cautelòs.abaix al riu m'enganxa en jose grados i es vol quedar amb mi,em diu que no pot mès.li dic que tiri que va molt bè i el tio va a començar a tirar devant meu.falten uns 600m i estaba bastant apurat,entre el cansanci i els problemes de l'abdomen,ultima pujada de 30 m i ultima recta de uns 150 m allà seblava que tothom s'hi juguès la cursa,jo com no podia mès vaig optar per entrar a ritme normal. felicitats a en jose que en els ùltims mesos a fet uns progressos increibles,acostumat a veure'l ,en les ultimes curses de vilanova,igualada i sta coloma,darrere meu dissabte li vaig tindre que veure jo el cul a l'arribada. dist 10 km ,temps 41'03, estic content ,he baixat 4 min 12 seg respecte l'any passat,però a l'hora preocupat per la lessió que m'ha tornat a sortir,em sembla que tindre que fer bastanta bona bondat durant una bona temporada.

2 comentarios:

Motoret dijo...

Tu tampoc saps parar quiet!!! per cert, aquest diumenge triatló!!!

Marcelo dijo...

a si? ara ho miraré,però no crec que la faci,hi ha tambè l'ultima anbaso abans que no comencin les vacances i no se si la podrè fer.diumenge la vaig fer desprès de fer-me mal i als ultims km s'em va resentitr amb bici, estic tocat i em preocupa,demà tinc que donar parte a la fede per que em miri algun traumatòleg esportiu...em sembla que em retiro fins,septembre...tu la faràs la triatló?