bueno,m'he tirat una setmana sense escriure rès,estaba amb una mica de depre amb el mal que tenia, anti inflamatoris i no poder sortir amb bici.....sembla que ja se m'ha passat una mica,al menys en bici no noto que faci mal...crec que el problema el tindre quan torni a correr....bueno...ya se verá!!!m'he menjat la penultima anbaso que vaig fer ,va ser el dia desprès de la cursa de montbui,tot i amb les molèsties que arrosegaba volia fer-la.aixì anem sumant puntets tant per equip com individualment.va estar molt maca per que hi havia molts corriols,però amb la contra de que sempre s'hi formen cues...ei espinalt,aqui us deixo unes fotos i us les guardeu,sino em passes el teu correu,tu mismo.

2 comentarios:

Motoret dijo...

eI maRCELO!!
Espero que et recuperis aviat, pel que veig això de córrer acaba passant factura. Qui més qui menys acaba tenint problemes. Força!!!

Marcelo dijo...

merci tio,doncs si que sembla que el cos passi factura,potser hi ha muscles que els passes per alt a l'hora d'escalfar i aqui ve quan surt el mal.ja veurem que passa de moment amb bici no em fa mal...avui panjarè l'ultima prova anbaso que varem fer,estic un pel liat aquestos dies i no he pogut ni ficar-te cap comentari de la teva triatló.aquesta tarda me lio,....agur!!!