triatló colomina



dissabte es va disputar una triatló ,que com diuen els companys era de pa sucat amb oli,als guanyadors els hi tocaba un setrill...vaya premio eh?!!!..eren 100 m de natació 10 de btt i 3 de running....erem 40 inscrits ,hi havia gent de totes les edats,fins i tot el meu nebodet de 8 anyets la va fer amb 2 collonets!!!,es van fer 2 tandes de sortida amb 5 min entre una i l'altre. donen la sortida i cap a l'aigua!!! 4 piscinetes però per mi una eternitat jajajajajaj!!! dels 20 vaig sortir quasi dels ùltims...en fì...la transició la vaig fer molt ràpida...per no perdre la costum de les duatlons.això si ,el dia abans ,ja em vaig preparar els pedals amb cunya per no tindre que canviar de calçat 2 vegades.surto amb bici a sacu!!! i tinc a 2 nanus llargs i prims que van a uns 100 i 150 metres devant meu(els de la foto) passem per devant de casa i tots animàven... vaig començar a escurçar distàncies . al cap de 3 km ja els tenia...però...ara ve quen la vem cagar tots tres...bueno ...jo crec que va ser per que no estaba ben senyalitzat ,teniem que fer un tom a l'esquerra i vam seguir recte( no haguès estat de mès ficar una cinta o marca de guix al terra) però que hi farem...vem atravessar per camps i esberzers fins trobar el circuit de nou...quan vaig deixar la bici estaba mès emprenyat que una mona ,ja no tenia ni ganes de correr!!! però vaig pensar que no valia la pena emprenyar-me mès i vaig continuar amb el running,els que anavem primers amb mi si que es vam emprenyar i força...van passar de correr.... enhorabona pel manel,va quedar primer.... a veure si em trec l'espineta a la pròxima mini triatló que es fará el 15 d'agost a vallfogona

2 comentarios:

Motoret dijo...

Bueno, Bueno... una triatló és una triatló. Pel que veig el teu punt dèbil és la natació, igual que jo. L'altre dia m'estaven picant de cara a juliol 2008 fer l'Ironman de Austria, però no vaig tenir collons, i el que em va frenar és la natació que ni en sé, ni m'agrada. Ara bé, abans de palmar-la vull fer un Ironman, així que no em tocarà més remei que millorar la tècnica i aprendre'n!! (quin pal)

Marcelo dijo...

joder tio!! iman,palabras mayores,jo crec que en mig any podries preparar-te...però la natació es molt important...i tindre el coco ben mentalitzat tambè.ja t'enviaré un escrit d'un paio que en va fer una quasi sense entreno,ja ho veurás quin fitxa que està fet!!!... jo quasi que ho deixaré pel 2010,tambè en vull fer una,però primer vull maxacar mès el tema duatlons...tambè llògicament el tema natació que el tinc molt deixat,ens haurem d'aplicar mès en aquest camp.en un futur tambè m'agradaria disputar la copa catalana de ciclocross,però ...pas a pas,que sino s'acumula la feina.