crònica duatló de pallejà

que montón de barro

ahir diumenge vaig disputar la duatló de pallejà.

feia mesos que no en feia una i m'ha anat bè fer aquesta per a retrovar-me amb sensacions oblidades.

vaig arribar amb l'hora enganxada al cul,però vaig veure que era quasi l'hora de la sortida i encara hi havia una cua considerable per recollir dorsals(no federats).

em vaig trobar amb el PERE BOSSA,no m'esperaba veure'l per allà.

vam xerrar un estoneta i deseguida em vaig trobar al MIGUEL AGÜERO I JOSEP TORRAS.

.... petem una mica la xerrrada i m'en vaig a escalfar una mica. s'havia retrasat la cursa 30 minuts.

donen la sortida surto bastant ben posicionat.

comença una forta pujada d'uns 700 m mes o menys .

en PERE m'anima al veure'm passar i em diu que no em despengi dels de davant...segueixo pujant i de moment em trobaba bè. arrivem a un sector mes plà que es podia apretar bastant ja que tendia a baixar.

decideixo seguir al mateix ritme sense apretar mes. arrivem a una trialera de baixada força tècnica però curta.

una mica de pujada i pla baixada .creuem un rierol i pujada curta però amb bastant desnivell arrivem al bucle miro crono 9'45 .

2ª volta tres quarts del mateix pujant bastant be però en les baixades i trams plans amb cautela.

arrivo al box crec que en 20' o 21' min. transició no molt ràpida .

surto i tornem cap amunt,es tenia que fer un tram de la cursa a peu en btt. pujada pujo bastant cansat . puc passar a tres o quatre corredors. arrivo al troç plà i tinc que recuperar aire ¡ estaba molt cansat!

desprès del plà pujada molt forta. a mitja pujada em cau la bossa de les eines que portaba a sota del sillín. la recullo i la tiro per allà a la vora d'un pí.

segueixo pujant...que dura! molt desnivell arrivo a dalt i comença la baixada ,em passen 2 o 3 corredors.

tornem a agafar una pujada molt dura també, quan et pensaves que estaves a dalt seguia pujant...semblaba una anbaso! molta gent la pujaba baixat de la bici i jo trobaba bastant a faltar el plat petit!

baixada per pista ample i tornem a pujar!!! ....aquesta si que no acababa mai. tenia que pujar molt poc a poc. pujaba en 2 fases ,s'em va fer llarga! a partir d'aqui ja quasi tot baixada. amb una trialera bastant perillosa i tècnica amb molt pedrots pel mig. arrivo a la zona del riu .

molt plà . rodaves entre 27' i 31 kph molt plà ,peró el terreny humit et frenaba bastant aixì que tenies que fer bastanta força per transmetre velocitat.

en la zona del riu vaig anar molta estona amb un tio que tiraba fort ,però no es podia anar a rebuf ja que el fang i pedretes anaven a parar als ulls.

puc creuar-me amb els tres primers en una zona on feia bucle la cursa.
segueixo avall i a 1 km tenies que girar a la dreta.

miro enrere i un grup ens está a punt de donar caça. eren 4 corredors. anem en grup bastanta estona. hi ha molt fang a diverses zones. em despenjo una mica del grup donat que ja estavem arrivant i no volia desgastarme molt. desprès s'havia de tornar a còrrer!!!

pujada final amb molt fang,bici a coll rollo ciclocross i cap amunt .

ultima pujada d'asfalt abans del box.allí passo a tres...

entro al box. transició molt ràpida i a còrrer!!!

surto amb dos o tres però mica en mica van punxant i els puc passar.

la pujada en aquest ùltim segment ja es fa molt dura. em passa un...

però a dalt ja quasi el tinc... en la part plana de baixada aprofita i apreta mes...jo no vaig voler forçar...no valia la pena per una posició.

al meu darrere un que m'apretaba una mica el portaba bastant enganxat abans de creuar el rierol.

ve una pujadeta forta i faig un petit canvi ...no volia que em passes!!! ji ji !!!

a la pujada es va quedar una mica enrere la entrada era de baixada i s'apropa bastant . giraves a la dreta amb pujada curta de 20 m ,puc canviar de nou el ritme i guanyar algun que altre segon del que em venia al darrere.

finish!

con razón no cambiaba bien

no acabo molt cansat,però durant la prova anaba molt alt de pulsacions ENTRE 165 I 200 PPMla majoria de l' estona,sobretot en bici. al acabar em noto les cames bastant carregades!

...falta de costum!

ha sigut bastant dur al principi de btt molta pujada amb forts desnivells..desprès la part plana de bici no era dura però l'intensitat era alta...allí s'em buidaven les cames!

posició 21 de la general d'uns 175 inscrits,crec. 1 run 20'28, btt 1'05'54 i 11'25 l'ùltim segment. total 1'37'46

felicitar al company MIGUEL AGÜERO QUE HA QUEDAT 7È de la general!

.En JOSEP TORRAS no hi surt no se per que...

..ara toca descans i diumenge cap a CABRILS!!!