DUATLÓ DE CABRILS

ahir diumenge vam anar la Almudena i jo cap a Cabrils. ens vam llevar sobre les 7 del matì.
jo com ja fa un parell de dies amb una mica de malestar al coll,sembla que hi ha pasa o que? tothom està igual!

fisicament em trobaba bé,no tenia febre ni res semblant.
arrivem cap a les 9'15 a Cabrils.nomès arribar ja em trobo amb en Jordi Babra.

entro al box de seguida que vaig amb l'hora una mica justa.allì em trobo a la resta de companys del c.a.igualada,Jose Rios,Pep Torras,Antonio Martinez y al Miguel Agüero de uecanoia.

deixo tot al box,per cert,molt espaiós i ample,i vaig a escalfar una mica al sortir em trobo de nou a en jordi babra ,que em presenta al Fran,que ens fa una foto. ei jordi me la tienes que pasar!

de seguida em trobo al Robert Mayoral,li pregunto que que tal ,i em diu que está fotut del coll...vaja tela,però bueno allí estaba,donant el callo. en Javier Maya tambè estaba per allì amb ell.

marxo a escalfar amb en Rios y Pep uns 10 minutets

está a punt de donar-se la sortida i ja em fico al davant i amb en Jordi

sortida! amb petardazo,una mica extraña. tiren el coet ,però la gent no espera a que peti!

en fi...sortida !

tot de baixada,la gent passa molt ràpid. arrivem a la sortida del poble i girem a la dreta,alló era plà però poca estona ,de seguida pujaba bastant fins a arrivar a unes escales on hi havia una mica de retencions. hem de pujar caminant.
de seguida agafem una pista ample que nomès feia que pujar pujar i pujar...molt dificil agafar un ritme còmode.
arrivo a la part mes alta i baixada molt rapida amb alguna pujada curta,arribada al box en uns 24 min...tot be ,no em fa mal res.

t1. no molt ràpida .

de seguida puc anar passant a gent,però en un corriol de pujada que feia eses el de davant meu cau i em tinc que baixar de la bici. em trenca una mica però pujo i segueixo. poc a poc vaig passant a gent era quasi tot pujada fins a la mutua. pujaba bastant trabat o sigui dur.no volia adaptarme al ritme de pujada de la resta de la gent que era de bastanta cadència.
al km 2 de btt em trobo a Antinio Martinez,ens animem mutuament.
a la poca estona ,em trobo amb el Sergi...bueno mes aviat em troba ell a mi,no el vaig conèixer mentre pujaba . ens animem i segueixo...

estic quasi a dalt i agafem un troç de pista asfaltada de pujada,allà la Llìbia em fa una foto i jo ni m'en adono,no veia res de lo cansat que anaba. tinc al Sergi a pocs metres.

vaig pujant. es fa bastant dur i per ùltim un repexó que no veguis on cornaves a dalt de la mutua.

pista plana i glopet d'iso...
baixada molt ràpida per pista ample es eses,puc passar a dos corredors mes era cap al km 7 mes o menys .
arrivo al poble de ...no m'en recordo...bueno allà puc passar a un altre biker mes...

troç planet i aprofito el tram per anar amb mes cadència ,em notaba carregat de cames.
vaig pujant i vec a un altre biker davant meu ,anem mantenint distàncies,pujada forta en eses .crec que es la pujada dels burros.

allí dalt em trobo a la Llìbia de nou! aquest cop si que la reconec! em fa una foto i m'anima molt ,gràcies de nou!

pista de baixada i comença el bessó dret a resentir-se de l'esforç. tinc que fer tota la baixada sense pedalar i estirant,vaja rampa mes bèstia que m'havia agafat!

acaba la baixada i de nou pujada amunt...pensaba que em tindria que parar a estirar però tal com m'ha vingut la rampa ha marxat.

puc passar a un altre biker. mare meva quin munt de pujades,sort que ja savia al que venia.

ùltima pujada i puc passar a dos corredors mes. pista plana i començo a baixar cap a Cabrils. arrivo a una zona de pujada curta i em pilla rampa als dos bessons ara...!

baixo com puc estirant o fent el que podia.

arrivo a una zona ràpida abans d'arribar al box...i.. em trobo a un friki en btt que no tenia res millor a fer aquell diumenge al matí que entrar al circuit de la cursa picar-se amb mi baixant ,i a mès quan l'anaba a passar el tio es canviava de lloc i em tapaba la traçada-!!!

en fi... que hi farem!

entro al box crec que en 1'06,estaba content! en btt no m'havia passat ningú!

t2. bastant ràpida,surto corrent i la dona amb MªAngeles animen molt!

vaig pujant un corriol,crec que era 1 km aprox. pujaba molt i jo no anaba molt ba que diguessim. em passa un corredor ,dun altre ,..total uns 3 em passen en el tram de còrrer. a partir del tram de baixada ja no em passa ningú mès.

la arribada en els ùltims 4oo m era d'asfalt i baixada,podia sentir les pases del de darrere com apretaba. decideixo entrar a tope...bueno millor dit al meu tope.

arribada! 1'44 crec posició 41 ò 42 depèn on es miri es contradiu una mica la classificació...

a la poca estona entra en Sergi.

en jordi.

Martinez.

Rios.

en acabar en Jordi Babra ens va convidar a que anessim amb tots els Piris a dinar al restaurant Xeflis. on vaig poder conèixer a mes membres d'aquesta gran secció Àlex,Jaume( que va quedar 7è el tio!!!)vane,raul,silvia...etc etc...molta gent i molt bon ambient.

felicitar al Pere Bossa i resta de col.laboradors que han deixat el listó ben alt en aquesta duatló de muntanya,tant en tema de marcat de circuit ,punts kilomètrics i sobretot box ample.