crònica duatlón de Reus


El dia va començar fred, però de seguida que va sortir el sol va començar a pujar la temperatura, de tal forma que amb el "mono" de feina i una samarreta de maniga curta n'hi havia prou.
Molt poca gent, suposo que el fet de coincidir duatló de muntanya i carretera fa minvar la participació.
El circuit de correr, tot i no tenir gare desnivell pujaba i baixaba lo just per que les cames ho notessin, sobretot en el tercer parcial.El primer sector feies 3/4 de volta a la pista per sortir als carrers de Reus i tornar a passar per la pista d'atletisme, fer una volta, tornar a sortir i fer una mica més de circuit urbà.
De bicicleta, van ser uns 24 Km, d'anada i tornada a Tarragona per una autovia ( cotxes i més cotxes a gran velocitat ). Poc vent, però lo just per que et reventi si vas sol.
Crec, que les transicions d'aquesta cursa deuen de ser de les més llargues que es fan.
Lo que més en va xocar és l'organització de la cursa: un 5 "pelao". Al sector de correr, cruilles sense cap persona senyalitzant, i lo mateix al sector bici, on jo mateix em vaig perdre seguint als que tenia davant durant uns minuts. Lo millor va ser que van donar les culpes als mossos, sembla ser que un club tant punter com el Reus, no té gent per organitzar adequadament una duatló.

David Aragón

2 comentarios:

SGI dijo...

Hola Marcelo, veig que la crònica no és teva i que no hi vas participar.
Com va el cos? Alguna cursa aquest cap de setmana?
Jo dubto entre fer el duatló de muntanya de Sant Joan de les Abadeses (ajornat fa 2 mesos) o el duatló de carretera de Barcelona.
Vinga... a entrenar!

Marcelo dijo...

jo potser m'apunto a fer la de barcelona,però aniré amb cautela,que ùltimament trinxo el bessó.

ja està bè que descansis,ben fet!

jo vull estar bè per fer la d'Igualada.

a veure si us animeu i veniu molts piris. vinga Sergi!

cuida't!