una semana después.....

copiada a Ibon haciendo fotos XD


quasi una setmana sense escriure res de nou ...pero,aqui estoy de nuevo!

desprès de la duatló de folgueroles he estat inactiu total en el que a entrenaments es tracta. estic quasi recuperat de la contractura del bessó però no me la vull jugar i seré prudent.

avui he fet una sortida tranquila per carretera....molt poca cosa 50 km. 2h . santa coloma,pontils,santa perpetua,segué,esblada,4 carreteres i sta coloma.

preciosas vistas en sta perpetua



increibes carreteras por esta zona. 3 cohes en 50 km


m'he creuat pel camì amb el Terrones i Luis. Luis correrà a Cantabria en el filial de liberty com a amateur aquesta temporada. a veure si li va bè!



per acabar hem anat Almudena i jo a l'hotel Comtes de Queralt de santa coloma, he celebrat que ja tinc carnet de "camionero" i mercancies perilloses! jajajajaj ! lo que me ha costao!

me he quitado algun peso de encima! ja em puc centrar en altres coses.



6 comentarios:

SGI dijo...

Hola Marcelo!
A veure si et recuperes del tot per les properes curses!
A Mataró suposo que encara descanses, no?

Ah... Enhorabona pel carnet!
Si vas amb el camió tant ràpid com vas amb la bici... ets tota una mercancia peligrosa!

oscar dijo...

ja tens el carnet perilll?????
enhorabona loku

Marcelo dijo...

que tal Sergi!

de moment no competiré,m'estic pensant molt si fer la primera duatló sprint del Prat.

ja no em fa mal.però tinc por de quan em passi de rosca...cacacrac!

de moment aniré rodant.

jajajjaj,que cabrooooooon!!!!en principi no vull ser camionero,nomès volia el BTP. I ADR.pero weno,mai se sap!

vinga Sergi,cuida't!

Marcelo dijo...

Òscar,ja podré transportar les mercancies perilloses del dia de la calçotada!

això si,potser no trovo la teva masia i us quedeu sense mam! XD

Motoret dijo...

FElicitats pel carnet!!

3 cotxes en 50 km...... quina enveja!!!

T'enyorarem a Mataró!

Marcelo dijo...

gràcies!Jordi!

per aqui tenim carreteres bastant tranquiles,som priviliegats!

que vagi be a Mataró!

1 abraçada!