duatló de Folgueroles

el passat diumenge vaig anar a fer la 1ª duatló de muntanya d'aquest any: . 6 run-20 btt -3 run.vaig arrivar sobre les 10 del matì.

feia bastanta fresqueta uns 3'5+. de seguida vaig anar a deixar la bici al box i em trobo amb en Jordi,Pedro,Sergi i Pere Bossa.

torno cap al cotxe a deixar la jaqueta i possar-me a escalfar. allì em trovo al Pere Gabarró la seva dona i el peque.

ens untem de trombo i ens anem a escalfar uns 10' min.

a falta de uns 8' de l'hora de sortida em col.loco al davant juntament amb tots els de la stp. en Pere bossa fa de jutge abans de la sortida i adverteix als tramposos!!! jajajajaj....el alma de la fiesta!

11'02 sortida!
sortim per un carrer asfaltat,es tot baixada, al cap de uns 400 m agafem un camì ample,tambè planer amb tendència a baixar. el meu ritme es alt,però el dels demés tambè!

em va passant gent però a partir del 1 km m'estabilitzo en la mateixa posició mes o menys.

vam passar pel costat d'un abocador o jo que se que era alló . feia una pudor a escombraries que no es podia respirar!

tret d'això em trobava bastant be . hi ha algun tram de pujada però no gaire llarga eren unes 2 voltes a un circuit una mica extrany,no se ,vaig perdre una mica el nord.

arrivo al box en uns 22' per cobrir els primers 6km.

T1 empanada total,no trobava la bici! el box era una llauna de sardines! transició lenta.

sorto amb la bike i de seguida venien uns 300 m de pujada d'asfalt d'un 6% mes o menys.

de seguida puc anar passant a gent abans d'arribar a dalt,gir a la dreta amb pista plana,allì puc recuperar una mica l'alé!

un altre repexó bastant fort,segueixo passant gent,però notaba que anaba massa cansat ,i nomès portavem 2 km de btt!

al km 4 vec al Pere Bossa i al cap d'una estona el puc passar ,però em noto apurat. les cames no em responen com altres dies,els bessons em feien fiblades de nou i vaig tindre que anar a un ritme mes cadent. allì,em passaun biker com una moto.

al km 6 puc atrapar al Sergi,vaig anar seguint-lo durant 2 km al seu darrere,quan vaig veure l'oportunitat el vaig passar,però nomès em vaig plantar al seu davant.

pujem un tram a peu amb la bici al costat.de seguida plà baixada per corriol.

a la poca estono arrivo a una trialera que te a estones desnivells considerables,ja que tenies que anar saltant rocs bastant grans,semblava que fessim trial,mai millor dit.

aquella empalmava amb un altre molt tècnica,pedres grans que no et permetien baixar com tu volguessis. un paio (el que ha quedat davant meu en la class.) baixava com una moto,per obrir-se el cap! quin crack!

després ja seria tot pista. bastant plana amb una pujada forta i llarga on allì em passa un segón biker,del st joan de les abadeses.arrivem al km 16 la part mas alta i em diuen uns bikers de par allà que el que queda es tot plà baixada.

començo a baixar a plat i puc atrapar a una grupeta de 4 bikers mes. allì puc caçar a un juvenil del reus ploms que tira molt fort.

l'ùltim km es tot plà i anem un grup de almenys 6 bikers a tot el que podiem,ni que fossim els primers!!! arrivo al box, un nen va cantant les posicions,quan passo jo diu el 35.

T2 molt ràpida,surto just al darrere del nen del reus ploms. pla baixada ,em creuo amb en Jaume Caro, que ha quedat un altre vegada 7è!, i de nou cap a les escombraries!...que peste!... poc a poc es va escapant el nen i em marco el meu ritme amb un altre(el trialero suicida).

fem un gir a meitat del circuit i al poc em creuo amb en Sergi i Pere Bossa. segueixo amb el company però l'ùltim tram de pujada m'apreta una mica i em canvia el ritme. a mi ja no em quedaven cartutxos!

abans d'entrar a meta em creuo amb en Pere Gabarró...

arribada!

Marcelo:
1'38'43.....posició 33 : run1...22'19...parcial 63 - bike 1'04'45...parcial 26 - run2...11'39...parcial 61

Pere:
1'49'00....posició 88 : run1...23'20...parcial 90 - bike 1'13'16...parcial 90 - run2...12'24...parcial 87

la nota positiva de la cursa ,es, haver-me trobat bè corrent,i no resentir-se l'èrnia que arrosego. tambè en bici haver assolit una vel.mitja de 18'5 kph.

la nota no tant positiva ha sigut no poder donar el màxim en btt per sentir les molèsties als bessons. tenia que anar mes cadent i em cansava molt.

però en general estic força satisfet!

agur!!!

8 comentarios:

Anónimo dijo...

En aquests moments estic pagant el preu de l´èxit. Estic petat d´amdues cames (isquios, quadriceps i bessons). No puc caminar ni pujar i baixar escales. Per Mataró, si no he pogut entrenar un mínim, no us presionaré i no correré. L´Ironman és primer. Avui, per cert, m´he apuntat al Triatló B de Zarauz. Se moment en llista d´espera. A més ja estic inscrit a la Quebrantahuesos. Aquest any o triomfo o revento.
Per cert, per què quan parleu de tothom els dieu pel nom i a mí sempre Pere Bossa?
Preparat que ja et tinc.

Marcelo dijo...

Pere! que ja tens una edat!jajajaj!

joder tio! vas còrrer com un xabal!

ets massa competitiu i còrres mès amb el cor que amb el cap! jajaja

a mi em passa molt sovint!

també estic pagant una mica l'esforç,si aquest dissabte em torna a passar deixo de fer-ne fins la d'Igualada.

triatló de Zarauz! quines distàncies? ...bueno ,ara ho miraré. com faci mala mar,no vegis!

em pensaba que per la quebranta obrien les insc. al febrer!

doncs en aquestos dies m'apunto!

a partir d'ara et diré peter bag!
diumenge hi corria un company del c.a.igualada que esdiu PEREtambé,era per no confondre.

jo crec que no reventarás,però s'ha d'anar al tanto si vols seguir als xavalins jajajajaj!XD

ja ho se que em tens,ja em vas veure com patia per passar-te!

jo estic amb el que dius triunfar o reventar! jajajaj

salut Peter,i pensa en l'iron i no en maxacar-te!

ens veiem màkina!

Marcelo dijo...

Pere: les inscripcions de la quebranta comencen el 14 de febrer. a no ser que tinguis "enxufe".

ja he vist les distàncies de la tri de Zarautz...estas boig! has vist el perfil de bici?

però ha de ser wapa de collons fer-la!

Anónimo dijo...

Bé Marcelo. Inscrit per la Quebranta no ho estic però ja tinc la reserva de l´hotel (si no després no troves lloc). Ja m´he compromès. Ara només falta inscriure´m. Veig que estàs en tot.

Marcelo dijo...

jo si puc aniré a un camping que hi ha per sabiñanigo rollo bungalow.

anem uns quants,serà dificil triar per tots...s'ha de començar a vellugar rapid la cosa.

ja has fet bè en pillar hotel amb antelació!

salutacions

SGI dijo...

Bona cursa màquina!
Pensava que tu no paties durant el tram de BTT... jajaja
Segueix així campió!

Fran dijo...

EEi Marcelo enhorabona estas fent uns duatlons collonuts!!! Estas més fort que el vinagre!!!

ey Fran! gracias!

el problema es que estoy dando mas de lo que puedo y me rompo. me estoy planteando el competir menos y entrenar mas. que ya no somos chavalines!